Ugrás a fő tartalomra

Mi vár rád 2019-ben?

Az év vége mindig a lezárást hozza magával, és a várakozást. Várjuk a csodát, ami talán az új évben majd bekövetkezik.
Egy picit határozottabb is vagy ilyenkor, és gyakran fogadalmat is teszel.
A fogadalom azonban néha túl nehéznek bizonyul, és épp ezért pár hét múlva már nem is megy olyan könnyen a betartása.


  •  Hogyan lehet mindezt elkerülni?
  • Mit tegyél, ha szeretnéd az életed tartós változását előidézni?

Ebben segíthet a kártya, amely megmutatja, milyen tudatalatti hatások, vágyak vannak benned. Ha ennek mentén tűzöl ki célokat, akkor nagyobb lesz a valószínűsége annak, hogy mindez teljesül.

Nézzünk egy újévi kirakást, és mindazt, ami szükséges ahhoz, hogy a vágyaid most teljesüljenek.

Kérlek vegyél elő egy papírt (vagy a telefonod jegyzet funkcióját), és jegyezd le a válaszaid. Ugyanis mindazt ami le van írva, könnyebben meg tud valósulni. Ezzel ugyanis egy plusz energiát adsz a vágyaidnak.

Nézzünk először néhány kérdést, ami fontos a kirakás előtt, és segít abban, hogy a lezárandó feladatokat, dolgokat tisztán lásd:
  • - Mi volt a legjobb dolog ami történt veled 2018-ben, amire szeretnél hosszan emlékezni?
  • - Mi az teljesítmény amire büszke vagy?
  • - Mi a legmeglepőbb dolog, ami történt veled az év folyamán?
  • - Mi a legnagyobb lecke , amit kaptál az élettől?

Nekem például a legjobb dolog az volt, hogy megalkottam a saját tarot kártyámat, amire már sok sok éve készültem.
A legnagyobb teljesítményem az volt, hogy végre rendszeresen tornázok, mozgok. Itt a rendszeresség az ami nekem nagy teljesítmény, mert ez bizony mindig nagy nehézséget okozott a számomra.
Persze büszke vagyok arra is, hogy sikerült két újabb könyvet elkészíteni az év folyamán, így most már tucatnyi tarot könyv közül lehet választani azoknak, akik szeretnének tanulni.
A legmeglepőbb dolog az volt, amikor megbetegedtem. Máig nem értem mitől, de 3 hétig nyomtam az ágyat. A legnagyobb leckét is ez hordozta, mert segített felismerni azt, hogy a munka túl nagy szerepet kapott az életembe. Most már odafigyelek arra, hogy legyen magamra is időm.

Nézzük akkor most a kirakást, amit ígértem.

2019.évi kirakás

1.lap:  Amit le kell zárnod, mert már nem fontos az életedben.

2.lap:  A lecke, amire az év történései meg akartak tanítani.

3. lap: Erőforrásod, amire az új év folyamán támaszkodhatsz.

4.lap: Legfontosabb feladat az új évben, amit meg kell oldanod.

5. lap: Akadály amit le kell győznöd.

6.lap: Segítség az új év folyamán.


Ezzel a kirakással kívánok neked boldog, és sok örömet hozó újévet.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Nagy Arkánumok párkapcsolati jelentései

Szerelem és szexlapok a tarot kártyában

Párkapcsolati kérdések tarot lapjaiban