Ugrás a fő tartalomra

A szépség és a szörny

A szépség valami jó, a szörny pedig valami rossz. Igen így sulykolta belénk az élet, a tanítóink és szüleink, de vajon tényleg így van ez?

Vajon neked mi a szörnyed?


Egyáltalán milyen alakban jelenhet meg a szörny az egyszerű hétköznapokban?

Szeretnéd tudni, hogy milyen ellenség van körülötted?


Nekem sikerült felfedeznem ezt egy tarot-kártya segítségével. Most elmesélem, hogy mire jutottam.



A Belső gyermek tarot-kártya csomag nyolcadik lapja viseli ezt a nevet. Mivel januárra ez a lap jött ki, így folyamatában tudtam figyelni azt, hogy nekem hogyan jelenik meg ez a hétköznapjaimban.
Sokat gondolkodtam előtte, hogy milyen ellenféllel kell majd szembenéznem. Bevallom a legkevésbé sem számítottam erre, pedig, ez ellen a valami ellen már jó pár éve harcoltam. Sőt nem csak én, még sokan mások.

Ez a valami az idő volt.

Az idő, amelyet gyerekként még siettetnénk, felnőttként azonban szeretnénk egyre hátrább forgatni.

Vajon, hogy lett belőle ekkora kincs és emellett ekkora ellenség?

A saját életemben a türelmetlenség az, amiben tetten értem ezt a harcot. Mindent egyszerre akartam, mindent siettettem volna. A sok tűz, ami bennem van, idővel nem csökkent. Sőt. A rengeteg ötlet mindig árvízként folyik ki belőlem, és igen csak frusztrál, hogy nem mindegyik megvalósítására van időm. Sokszor volt ez téma az elmúlt években. Sajnos áttörő megoldás nem született meg bennem.

Aztán a január hónap megoldást hozott. Ahogy a képet újra és újra elővettem, néztem a két lélek közeledését. Pont az a pillanat van ábrázolva, amikor a lány már nem csak a szörnyet látja meg a másikban. Valamit lát, ami eddig is ott volt. Vajon nekem is lehetne ilyen nézőpontom? A közeledés itt a feladat, amihez bizony bátorság kell. Nem véletlen, hogy ez a lap a hagyományos tarot Erő kártyája. Bizony nagy belső erő és bátorság kell ahhoz, hogy egy magunk állította falat egyszerűen leromboljunk. Pedig sokszor a fal mögött virágos mezőt találnánk.

Szóval gondolkodtam azon, vajon hogyan tudnék az én kis időszörnyemhez közelebb kerülni, majd egyszer csak beugrott. Amikor leírom az ötleteimet, a gondolataimat, akkor rendszerezem őket. Amikor rendszerezve van valami, akkor Rend lesz belőle. Na ez hatalmas felismerés volt, főleg hogy éves kártyalapként a Kiegyenlítődés kártya jött ki. Tehát, ha rendet szeretnék, akkor rendszereznem kell.

Ezután már rögtön megláttam a megoldást is. Mivel eddig is írtam az ötleteimet, nyilván most más formában kell ezt megtenni. Mivel pont év végén jelent meg a Bullet Journal könyv, véletlenül épp megtaláltam ezek után. Innen már csak egy ugrás volt a papírbolt, és be is szereztem a szépséges könyvecskét.

Azóta nagyon jó barátok lettünk vele. Mindent beleírok. Eddig külön füzetekbe írtam a heti terveket, az ötleteket, a feladatokat, a videós ötleteim. Így ezek szépen megszűntek és rendezett formában bekerültek ebbe a naplóba. Azután jött a rajzolgatás bele, amivel kidíszítettem.

Most egy hónappal később tényleg érzem, hogy lelassultam. Minden a helyén van, és bármikor bármi eszembe jut csak előkapom és beleírom. Nagyon élvezem, és már nem harcolok az idővel.
Mivel rendszeres feladatokba raktam a szenvedélyt (a tüzet), így olyan lett mint a kandallóban lobogó tűz. Melegít, de nem árt és még szép is. Lobog, de biztonságos keretek között.

Hát így szelídíttetem meg az én oroszlánomat (az erő lapjáról), és így lett a szörny most már partnerem az életben.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Nagy Arkánumok párkapcsolati jelentései

Szerelem és szexlapok a tarot kártyában

Párkapcsolati kérdések tarot lapjaiban