Ugrás a fő tartalomra

Tarot-kártya hangok

A tarot-kártya nem csak egy helyzetet jelképez, de adott esetben egy személyiségjegyet is megmutat. Leginkább az udvari kártyák azok, amelyek személyiségek, mivel itt valóban konkrét személyek jelennek meg. Azonban a tarot többi lapja is, ha magadra vonatkoztatod (például amikor feladatnak értelmezel egy-egy lapot), akkor személyes nézőponttá válik.

Ha ebből a nézőpontból vizsgálod meg a kártyát, akkor olyanná válik, mintha egy 78 tagú csoportod lenne, különböző eberekkel. Vannak akik hasonlítanak, például mondjuk a bot lapok, akik mindig cselekedni akarnak.
Lesznek azonban hatalmas ellentétek is, mint amikor egy Kehely királynő egészen más oldalról látja a világot, mint a Nap lapja.
A Kehely királynő ugyan mindent érzelmi nézőpontból néz, emiatt néha érzelmileg hullámzik, picit aggódó is lehet akár. A Nap mint személyiség, pedig határozott és tele van önbizalommal. Nála az érzelmek a háttérben vannak és mindig az élet napos oldalát keresi.

Ha ezen a szálon továbbmegyünk, akkor ezeket a szerepszemélyiségeket akár a javadra is fordíthatod, pont a különbözőségük alapján.
Vajon mit mondana a különböző lapok személyisége egy szakítás után?

MÁGUS
Hát eljött az idő az új tervek készítésére. Most legalább pontosabban tudom, hogy mit is akarok. Készítek egy új listát arról, milyen legyen az Igazi, és arról, hogy mit is várok egy kapcsolattól.

CSILLAG
Pedig annyira szerettem őt. Úgy érzem, soha többé nem fogok ennyire szeretni semmit. Elveszett minden.

URALKODÓ
Mindig jön egy kapcsolat, elvégre mindenki láthatja, hogy én egy főnyeremény vagyok.

KARD LOVAG
Hát én tudtam. Már az elején gyanús volt, mert olyan fura dolgai voltak. Igazából akkor is volt vele problémám, de gondoltam elég, ha szólók néha, de semmi nem változott. Tessék, én megmondtam, hogy ő nem veszi komolyan a párkapcsolatot. Ha igazán szeretett volna, akkor belátta volna, hogy nekem van igazam.

KARD KIRÁLY
Hát igen, ez így a legjobb. Én mindig mondtam, hogy mi lenne a megoldás, de persze nem hallgatott meg. Jobb is így, mert nem volt igazán megfelelő partner a számomra. Olyan szétszórt volt, és hiába mondtam, hogy tartson rendet, ez sosem sikerült. Pedig hányszor szóltam ezért.

ÉRME 3
Hát nem hiszem el, hogy vége van. Pedig én mindent megtettem.- Lehet, hogy mégis újra kellene kezdeni? Talán egy párkapcsolati tanácsadó segíthetne. Én nem adom fel, mert együtt mindent meg lehet oldani.

ÉRME KIRÁLYNŐ
Hát tényleg vége, Nem is értem, pedig én mindent megtettem neki. Még anyagilag is támogattam őt, sőt még a munkájába is besegítettem. Az emberek azonban olyan hálátlanok. Mindenki kihasználja a nagylelkűségemet. A legjobb, ha óvatos vagyok, mert az emberek könnyen becsapják egymást.

KEHELY 5
Vége van, elmúlt örökre. Nincs mit tenni. Már megint én vesztettem, nincs tovább.
Kár volt próbálkozni, úgyis mindig csalódás a vége. Inkább zárkózz be, és ne add ki magad, akkor talán el tudod majd kerülni az újabb csalódást.

BOT 2
Vége van, ez igaz. De úgyis jön majd más. Sok ember van még, akiket még nem ismerek. Biztos akad köztük olyan, akivel jól összeillünk.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Nagy Arkánumok párkapcsolati jelentései

Szerelem és szexlapok a tarot kártyában

Párkapcsolati kérdések tarot lapjaiban