Ugrás a fő tartalomra

2 tipp a célod eléréséhez

Bizonyára veled is megtörtént már, hogy egy célt nem sikerült elérned. Időközben ugyanis különböző események eltérítettek, hátráltattak utadon.
Aztán teltek a napok és a hetek, mégis a cél egyre távolibbnak tűnt.

Mit tehetsz ilyenkor?


Erre fogom most elmondani a választ, persze megint a tarot-kártya segítségével,  hogy az álmod ne csak álom maradjon.

1. tipp: Írd le a célod


Az elmúlt héten én is beleestem abba, hogy rám ült ez a nyomasztó érzés, a tehetetlenség, amiért nem sikerült a feladataimat időben elvégezni. Húztam természetesen egy kártyát, és erre kaptam válasznak az Érme 8 lapját. Sokat gondolkodtam rajta, míg megtaláltam a hibát, hisz tudod, magunknak mindig nehezebb az értelmezés (ezt bizonyára te is észrevetted már).
 Az Érme 8-as lapja általánosan egy újrakezdésről szól. Aprólékos munka a hosszútávú eredmény reményében, amelyhez bizony sokat kell tanulni.
Mégis miképp oldja meg ez a problémámat?-gondoltam magamban, miközben a lapot néztem.
Aztán eszembe jutott az Álmok tarot-kártyáján ez a lap és a megoldás is rögtön beugrott róla. A képen ugyanis egy embert látsz aki egy szerkezetet épít. Előtte tervrajzok láthatók. Ez az, csaptam a homlokomra. Hiszen, ha pontosan megvannak a célhoz vezető lépések, akkor nagyobb az esély a befejezésre is.
Erről eszembe jutott még egy szokásom még könyvelő koromból, amit az utóbbi időben kicsit elhanyagoltam, mégpedig a terv készítés.

Tehát : Írd le a célod!

Nem, nem, ne ellenkezz! Nem elég, ha a fejedben megvan. Hisz a hajó sem tud célba érni, ha nem tudja melyik kikötőbe akar menni. Gondold csak meg, ha csak a fejedben van, akkor néha eszedbe juthat, néha nem.

Vajon hány gondolat lebeg még ott a fejedben emellett a cél mellett?

Gondold csak el, hányféle ötlet, gondolat forog egész nap a fejedben. Vajon ebből mennyi jut arra a bizonyos célra.
Ha leírod, akkor a tudatalattidnak azt üzened: Készülj fel és csináld meg ezt a feladatot!
A tudatalatti pedig mint egy célkereső motor beáll az irányba, és innentől mindent megtesz, hogy ezt a célt elérje. Anélkül, hogy ezt tudatosan érzékelnéd. Ilyenkor jönnek a jó öreg véletlenek, amelyek közelebb visznek az eredményhez. Ez olyan mintha kőbe vésted volna.
Így nem baj, ha a gondolataid elkalandoznak másfelé, mert a tudatalatti már be van programozva és így a megoldás ösvényére visz majd.
Készíts tehát heti tervet, és pipáld ki mindazt, amit már elvégeztél belőle.

2. tipp: Engedj kevesebb teret a halogatásnak.


Bizony ez megint egy olyan hiba, amelybe sokan, sokszor beleesünk. Az OSHO kártya felhők 4-es lapja gyönyörűen bemutatja, hogy mit is veszítesz el, ha ezt a tulajdonságot hagyod elburjánzani az életedben.
A képen láthatod, hogy a nő a képen fekete fehér környezetben él. Ha pedig végre kilép ebből a keretből, tehát azt kezdi el csinálni, amire vágyik illetve az odavezető lépéseket, akkor csodás helyre jut. Egy gyönyörű, színes tájra, ahol bármi megtörténhet.
Persze azt, hogy mit kell tenned, a listád, a terved pontosan tartalmazhatja, és adj időt magadnak ahhoz, hogy lépésenként szépen elérd.

Bevallom, én is elkezdtem megint így csinálni és nagyon jó érzés. Biztonságot ad. Ahogy pedig gyűlnek a pipák a papíron az elvégzett teendők után, egyre jobban érzem magam.


Tehát: Ne álmodd az életed, hanem valósítsd meg az álmaidat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Nagy Arkánumok párkapcsolati jelentései

Szerelem és szexlapok a tarot kártyában

Párkapcsolati kérdések tarot lapjaiban