Ugrás a fő tartalomra

Kávézóban ülve

Két férfi ül egymással szemben egy kávézóban. Én csak távolból figyelem őket, de a hangjuk ide hallatszik. Bár nem akarom őket kihallgatni, mégsem tudom nem hallani a beszélgetésüket. Éppen vitáznak valamin.
Az egyik férfi magas, vállas és kisportolt testű. Határozottabbnak tűnik és hangosabb is a másiknál.
A másik férfi halk szavú, alacsony testalkatú és csak ritkán szólal meg. Nem tudom a nevüket, de magamban elnevezem őket. A magasabb férfinak a László nevet adom, az alacsonyabb pedig Gábor. A beszélgetésük közepébe csöppentem:


- Mit mondasz, még mindig nem csináltad meg a terveket. Tudod, hogy ez fontos mert ez egy nagy üzlet lesz. Már annyiszor megbeszéltük, hogy mit tegyél, de még Irént sem tudtad felhívni, aki segített volna az építkezéshez beszerezni az engedélyt - mondja Gábor
- Tudod, annyi dolgom volt. Az asszonynak kellett elintéznem valamit és hát a gyermekre is nekem kellett vigyáznom- válaszol neki Gábor.
- Persze, mert neked mindig más dolgod van, mi meg nem haladunk semmit. Nem is értem miért hagytam magam erre rábeszélni. Már három hónap is eltelt, mégsem jutottunk semmire. Nekem ebből elegem van. Megcsinálom egyedül az üzletet. Tudom, hogy sikerülni fog. Elvégre én csak segíteni akartam neked, hogy legyen egy kis mellékes jövedelmed.
- Hát tudom, hogy mérges vagy, de én mindent megtettem. Nem az én hibám. Eddig is volt pénzünk, majd megoldódik ez is valahogy. Ne türelmetlenkedj, majd megcsináljuk.
László erre felugrik és türelmetlenül csak annyit vág oda:
-Én megyek és elrendezek mindent. Menj haza és foglalkozz a családoddal. Én segíteni akartam, de látom erre nincs szükség. Minden jót neked és kérlek ne keress többet az üzlettel kapcsolatban. Ha azt szeretnéd, hogy barátok maradjunk, akkor erről nem beszélünk többet.


Ezzel Gábor elviharzik László pedig szomorúan üldögél. Nem érti ezt az egészet, látszik az arcán.

Mit gondolsz melyik udvari lapok archetípusát jeleníti meg ez a két ember?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Nagy Arkánumok párkapcsolati jelentései

Szerelem és szexlapok a tarot kártyában

Párkapcsolati kérdések tarot lapjaiban