Ugrás a fő tartalomra

Megunt szerelem?

Honnan tudhatod, hogy egy szerelem milyen jövőt tartogat még a számodra?
Mi az ami egyáltalán segíthet abban, hogy a szenvedély lángja fennmaradjon?
Egyáltalán létezhet ilyen egy hosszú távú kapcsolatban?
Néha azt látom és hallom, hogy egy-egy hölgy azért nem meri elkötelezni magát, mert fél attól, hogy a romantika egyszer csak kihuny a kapcsolatból. Ilyenkor olyan partnert vonz be, amelyik nem szabad vagy nem akarja az úriember elkötelezni magát. Érdekesek ezek a félelmek. Azt hiszed kész vagy rá, de benned egy rész tiltakozik ellene. Miért van ez így?

Nemrég fiatalember keresett meg, aki nem találja a párját és tanácsot kértünk együtt a kártyától. Azt tudta, hogy a gondolataiban van a probléma, de nem tudta megfogalmazni mi is lehet a valódi ok.
Megcsináltuk az egyik probléma vetést, ahol oknak a Kehely 8-as lapja jött ki. Mivel a gondolatokban keresgéltünk, így felsoroltam néhány hitrendszert, amelyek ehhez a laphoz tartoznak.

Például:
       - Én nem kellek senkinek.
       - Úgysem vagyok megfelelő társ.
       - Nekem semmi nem sikerül, hiszen annyiszor
         kudarcot vallottam.

A nem vagyok megfelelő társ az, amit be tudott azonosítani. Ahogy beszéltetni kezdtem, végül körvonalazódott a probléma. Kiderült a valódi ok, ami így hangzott:
- A nőknek a pénz fontosabb mint az érzelmek. Azt pedig ő még nem tudja olyan mértékben nyújtani.

Érdekes ugye hölgyeim? Vajon mi látszik rajtunk, ha egy ilyen hitrendszer születik meg a másik oldalon.

Ezek után már könnyebb volt a megoldás, hiszen csupán a hitrendszert kellett feloldani így a belső akadály meg is szűnt. Ehhez használtam az EFT módszerét, amely nálam már rengetegszer bevált és szinte minden stresszoldásnál használom.
Utána visszaellenőriztük és az Uralkodó jött ki üzenetként. Kell-e ennél jobb bizonyosság?

Visszakanyarodva a kérdésekhez. Igen, lehet látni egy megunt kapcsolat kezdetét. Ezt a Kehely 4 jelzi, amely arra utal, hogy az elvárásaid egyre növekednek a partnereddel szemben. Jelzi még a kard lapok megléte, amelyek a kritikusság erősödésére utalnak.

Egy kapcsolat lehet hosszú távon is szeretettel teli. Én 18 éves házasság után azt mondom, lehet. Remélem ezzel nem vagyok egyedül és vagyunk még sokan így.  

Mi segíthet ebben?

Például a közös célok. Ezt a tarot-kártyában a Bot 3-as lapja jelzi. Nemrég egy kirakásban ez jelent meg kapcsolati akadálynak. Rögtön tudtam, hogy elfogyott a közös út és a lendület egymás felé. Nyilván az is fontos még emellett, hogy legyenek érzelmek és persze megbecsülés is a másik iránt. Persze van itt még valami a rendkívül fontos:
                                                            
 Saját magad felvállalása.

Ez fogja ugyanis meghozni a nyitottságot, az őszinteséget és persze azt, hogy a saját életed is megmaradjon. Ez ugyanis jelentős része a kapcsolatoknak. A két embernek ugyanis saját életútját is járnia kell miközben egy csónakban eveznek az élet óceánján.
Talán az OSHO kártya mutatja ezt igazán kifejezően.

A Te boldogságodnak mi a titka?
Miben látod a boldog párkapcsolat kulcsát?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Nagy Arkánumok párkapcsolati jelentései

Szerelem és szexlapok a tarot kártyában

Párkapcsolati kérdések tarot lapjaiban