Ugrás a fő tartalomra

Döntést jelző kártyák

Az életben talán a döntésekkel küzdünk a legtöbbet. Vannak olyan helyzetek, amikor erre több időd is van, mégsem könnyebb a döntés meghozatala.

Vajon miért olyan nehéz a döntés?

Mi tud ebben segíteni?

Egy segítő eszköz lehet a tarot-kártya, amely mindig jelzi, hogy milyen erőforrásaidat mozgósítsd, hogy a döntésed megfelelő legyen, és a kellő időben születhessen meg.


Nézzük akkor milyen döntésjelző lapok, milyen erőforrásokat mutatnak meg a számodra.


SZERETŐK

Ez a lap a párkapcsolat területére visz, és pont emiatt itt a szívedre kell hallgatnod. Ez egy olyan döntés, amely elhalasztható, több embert érint, de nem kerülheted el.


IGAZSÁG

Ennél a lapnál a helyes és helytelen között kell választanod. Sokszor a múlt eseményei is befolyásolnak, hiszen itt bizony kiderül az igazság, akármilyen régóta volt is eddig titokban.
A döntésnél több oldalról nézd meg a helyzetet, bízz a megérzéseidben és mérlegelj.



KARD 2

Itt a kétely tart fogva, mivel a szíved és az eszed mást mond neked. Ezért a legjobb, ha ilyen bizonytalan alapról nem döntesz azonnal. Ha elfogadod a helyzet kettősségét, akkor belső nyugalom születik benned, ami elvezet majd a megoldáshoz.


KARD KIRÁLYNŐ

Itt fontos témákban kell döntést hoznod, akár mások is kérhetnek tőled tanácsot. Ami segít a számodra, ha az eszedre hallgatsz és objektívan vizsgálod meg a helyzetet.


BOT 2

Válaszút elé kerülsz, ezért mielőtt elhamarkodnád a döntést, gondold végig mit akarsz valójában. Több lehetőség is nyílik a számodra, hallgass az ösztöneidre.


BOT 10

Itt sok teher, kötelezettség nyomja a vállaid. Mivel mások helyett is elvállalsz dolgokat, ezért a fáradtság szinte mindennapossá válik a számodra.
A döntéshelyzet itt az, hogy mindent egyedül akarsz megoldani vagy hagyod, hogy mások is segítsenek.

KEHELY 4

Gyakran előforduló helyzet a párkapcsolatban, amikor a meztelen valóság feltárul és rájössz, hogy a párod mégsem az a földöntúli lény, aminek az elején hitted. Ilyenkor bizony válaszút elé kerülsz, elhagyod őt vagy kitartasz mellette és elfogadod, hogy ő is csak ember.
Másik vetülete a kártyák, amikor viták, nézeteltérések miatt elfordulsz a partneredtől. Ilyenkor érdemes a szívedre hallgatni és  a már biztos alapokat tovább szilárdítani.


ÉRME 5

Ez egy nehéz helyzet, hiszen azt követeli tőled, hogy engedd a múltat és az elvárásaidat. Itt ez az egyik döntéshelyzet.
A másik pedig, hogy el tudod e fogadni a segítséget, hiszen itt bizony erre rászorulsz.
Ha ez a kettő menni fog, akkor a helyzet jó irányt fog venni és kilábalsz a nehézségekből.









Megjegyzések

  1. Szia Andi!Bár már régen nem írtam,most ezzel a bejegyzéseddel kapcsolatban megosztok egy észrevételt.Nem nagyon kártyáztam,mert ragaszkodtam a Kazanlár tarot-hoz,miután nem nagyon boldogultam vele,így félretettem.Néhány hete jutott eszembe,hogy van nekem egy Arcus Arcanumom,ami a Te energiáddal van feltöltve,régóta lapult a polcon a dobozában amiben küldted.Igen nehéz helyzetbe kerültünk a férjemmel,nem nekünk kell döntenünk,de érintettek vagyunk.Elővettem a kártyát,kevergettem,tapogattam,szeretgettem és az "enyém" lett.Csak néhány kérdést tettem fel a helyzettel kapcsolatosan és lám milyen érdekes!Jól éreztem,hogy lassan itt bizony döntésnek kell születnie,mert kijött az Igazság,a Kard Királynő és a Bot 2 többek között.Köszönöm szépen ezt a bejegyzésed,sokat segített! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Edit!

      Nagyon köszönöm a visszajelzést. Örülök, hogy az arcus kártya neked is bevált. Én is nagyon szerettem használni.
      Valóban ezek a lapok mutatják a döntéshelyzetet.

      Minden jót nektek!

      Hargitai Andi

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Nagy Arkánumok párkapcsolati jelentései

Szerelem és szexlapok a tarot kártyában

Párkapcsolati kérdések tarot lapjaiban